موزه نماد و دومین برج معروف ایران
نوشته شده توسط : gheirati

ساحل مرجانی کیش همیشه انتخاب مسافران وتوریستان ایرانی و خارجی قرار گرفته است. کیش امروزه به دلیل قطب گردشگری ایران در مکان های گردشگری خود تنوع های زیادی را پیاده کرده است و بسیار بها داده شده است. امروز میخواهیم به سراغ آشنایی با موزه نماد خلیج فارس برویم و شما را با این موزه در کیش آشنا کنیم. پس لطفا تا انتهای این پست همراه مجله گردشگری های تور باشید.

همه چیز درباره موزه نماد خلیج فارس

نماد این موزه در سال 1395 با قد 50 متر و قطر 10 متر ساخته شد و بعد از برج میلاد تهران از نماد ها و مجسمه های معروف کشور ایران به حساب می آید. این برج با مانند دوکفه یک صدف می باشد، که در خلیج فارس بسیار دیده می شود. ایستایی این نماد نشانه از رشد و شکوفایی در اقتصاد این جزیره زیبا و توریستی است.

موزه نماد در جزیره کیش

معماری موزه نماد در کیش

موزه نماد در جزیره زیبا کیش یک طبقه و وسعت 3500 متر مربع دارد. در طراحی این موزه استفاده دقیق و به جایی از نور ها شده است. در چیدمان و طراحی دکوراسیون نیز از علم های روانشناسی و دیگر علم های روز دنیا استفاده کرده اند. یکی از نقاط قوت در این موزه هارمونی بین طراحی داخلی با طراحی بیرونی موزه است، که توجه همه بینندگان را جلب می کند.

موزه نماد خلیج فارس

موزه نماد کجاست ؟؟؟

موزه نماد خلیج فارس در قسمت غربی جزیره کیش واقع شده است. اگر شما با رزرو تور کیش به سفر رفته باشید، بعد از بازدید از کشتی یونانی ها و کلبه هور می توانید به بازدید از این موزه زیبا بروید.

امکانات موزه خلیج فارس

در برج موزه نماد چهار سالن برای برپایی انواع جلسات و جشنواره ها کارگاه های آموزشی و... قرار گرفته است و تا کنون برگزاری نمایشگاه های ویژه ای صورت گرفته است مانند نمایشگاه فراخوان رزیدنسی . محوطه بسیار بزرگ در اطراف این موزه سبب شده است امکانات تفریحی مانند: دوچرخه سواری شاتل سواری اجرایی شود که شما می توانید با رزرو تور کیش به بازدید این موزه بروید.

موزه نماد در جزیره زیبای کیش

در آخر ...

رزرواسیون "های تور" برگزار کننده انواع تور های کیش می باشد. اگر علاقه مند به سفر هستید و دوست دارید پاییز ۱۴۰۰ به کیش سفر کنید، های تور گزینه ای خوب برای شما علاقه مندان است.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: